vrijdag 29 februari 2008

Ode aan ons Nietje

Eerst effe uitleggen wie ons Nietje is.
Nietje "eigenlijk Anita"is een vriendin van mij . We zeiken elkaar continu af,en hebben daar bij allebei veel lol in. Samen zijn we vaak naar het cabaret geweest. En viel de avond dan tegen ,maakte ons niks uit. Voordat we thuis waren rolde de tranen van het lachen over onze wangen. Zelf schreven we ook cabaret stukken , en soms voerden we die samen uit. Een dikke tien jaar geleden hebben we het Bibber stuk uitgevoerd op de Bonte avond in de hei. Een geweldig stuk. Daarbij droegen Anita en ik dezelfde kleding met daarbij passend zeer oude degelijke sloffen. Nu komt het moraal van dit verhaal.Tijdens de verhuizing naar Spanje kwamen ook deze sloffen weer voor de dag. Toch maar meegenomen misschien komen ze van pas.
En inderdaad iedere avond na het douche trek ik mijn slofjes aan . En denk dan ,Nietje ik zit er weer warmpjes bij.
dus deze is voor jou Nietje

Van je allerliefste vriendje Gé